emacs & ελληνικό λεξικό�?�

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Oct 11 17:47:40 EEST 2005

On Tue, Oct 11, 2005 at 02:22:01PM +0300, Argiris Mokios wrote:
   > (("el"
> "[a-zA-ZαβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψωΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩςάέήίόύώ¶ΈΉΊΌΎΏϊϋΪΫΐΰ]"
> "[^a-zA-ZαβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψωΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩςάέήίόύώ¶ΈΉΊΌΎΏϊϋΪΫΐΰ]"
> [...]
> Τώρα νομίζω ότι είναι καλύτερα. Τι λες?

Πολύ καλύτερα.

Τώρα υπάρχουν δύο πράγματα να δοκιμάσουμε.  Το πρώτο είναι το όνομα
του ελληνικού λεξικού στο σύστημά σου.  Στο δικό μου είναι el αλλά
στο δικό σου φαίνεται να είναι el_GR.  Συνεπώς ας δοκιμάσουμε πρώτα
να αλλάξουμε όλα τα el σε el_GR.

Το δεύτερο πράγμα που θα δοκιμάσουμε είναι να αλλάξουμε τα options
που στέλνει ο Emacs στο aspell.  Θα αλλάξουμε την γραμμή που λέει

  "['\"]" t ("latin/greek") nil iso-8859-7))

σε

  "['\"]" t ("-c" "-l" "latin/greek") nil iso-8859-7))

Δοκίμασε αυτές τις αλλαγές μία-μία και μετά και τις δύο μαζί και πές
μου τι γίνεται.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.