emacs & ελληνικό λεξικό�

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Oct 11 14:01:16 EEST 2005

On Tue, Oct 11, 2005 at 09:31:31AM +0300, Argiris Mokios wrote:
>                  =>
> (("el" "[a-zA-ZαβγδεζηθικλμνΒξ57πρστυφχψωΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜ\\
                              ^^^^^^
> 315ΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩςάέήίόύώ¶ΈΉΊΌΎΏϊϋΪΫΐΒΰ]" "[^a-zA-ZαβγδεζηθικλμνΒξ\\
  ^^^
> 357πρστυφχψωΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩςάέήίόύώ¶0ΉΊΌΎΏϊϋΪΫΐΒΰ]" "['\"]" t
  ^^^                                             ^^^

Κάτι δεν πάει καλά εδώ.  Αυτοί οι χαρακτήρες δεν θάπρεπε να είναι
εκεί.  Και αυτές οι διπλές slashes στο τέλος μου φαίνονται ύποπτες.
Η σειρά με τα octals είναι το σύνολο των χαρακτήρων που μπορούν να
βρεθούν σε μια ελληνική λέξη.  Πρέπει να είναι συνεχόμενη και να μην
περιέχει τίποτα άλλο.  Φαίνεται πως το mua σου τις έκανε corrupt.
Μπορεί να οφείλεται εκεί το πρόβλημα.

Χμ! τώρα που ξανακοιτάω το .emacs σου υπάρχει πρόβλημα.  Πήγαινε
και σβήσε όλους τον περιττό κενό χώρο και τις περισσευούμενες slashes
που υπάρχουν στο τέλος των γραμμών.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.