LaTeX + pdf με enabled τα comments...

lenny dlenis at lithos.culture.gr
Mon Oct 10 15:00:10 EEST 2005

Neon Absentius wrote:
> [...]

Αν κατάλαβα σωστά, τότε
σου χρειάζεται απλώς να δώσεις pdftex foo.tex
  (ή pdflatex foo.tex).
To αποτέλεσμα θα είναι απ7υθείας pdf και αν θες θα
έχεις σχόλια, links, κλπ καλούδια.

Δεν έχω δυστυχώς καιρό για περισσότερα, αλλά το ctan είναι τίγκα στα
docs: πρέπει να κάνεις μερικές μικροαλλαγές στο source ώστε να δουλέψουν
όλα σωστά.

Δημήτρης