LaTeX + pdf με enabled τα comments...

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Oct 10 14:42:31 EEST 2005

On Mon, Oct 10, 2005 at 12:53:53PM +0300, Giannis Papadopoulos wrote:
> Λοιπόν, έχω ένα Latex document και θέλω να βγάλω pdf με τα comments
> ενεργοποιημένα.
>
> Μέχρι σήμερα έκανα tex->dvi->ps και αν ήθελε κανείς pdf το έκανα με
> ps2pdf και ήταν μια χαρά... Αλλά τώρα που μου ζητήθηκαν και τα comments
> enabled, μπανάνα γιοκ...

Wild guess.  Ο Acrobat της Adobe, υποστηρίζει την δυνατότητα όχι
μόνο να δεις αλλά και να γράψεις/σχολιάσεις τα pdf κείμενα.  Πιθανόν
να εννοούν αυτό.  Σ' αυτήν την περίπτωση δεν νομίζω ότι εσύ ο
δημιουργός του pdf χρειάζεται να κάνεις τίποτα, το θέμα είναι αν
έχουν το full program ή μόνο τον Reader.

> Είναι νέο feature; Υποστηρίζεται ή χάνω την ώρα μου;

Βεβαίως και υποστηρίζεται, στείλε τους το .tex αρχείο.  Μπορούν να
κάνουν τα σχόλια και μετά να το κάνουν pdf. :ο)

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.