[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 7 16:19:55 EEST 2005

Διαλέγω ένα τυχαίο post...

On 2005-10-07 16:10, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org> wrote:
> Στις 07-10-2005, ημέρα Παρ, και ώρα 11:04 +0300, ο/η Costas Barakitis έγραψε:

Ωραίο flame.  Να το λήξουμε κάπως με σχετικά ωραίο τρόπο τώρα;

Δεν το παίζω "η λογικρισία της λίστας", δεν έχω πρόβλημα να σβήνω
ολόκληρα threads με τη μία με το ^D στο mutt μου, δεν γενικά... αλλά από
ότι φαίνεται το μόνο πράγμα στο οποίο μπορείτε οι δυο σας να συμφωνήσετε
είναι ότι θα διαφωνείτε μέχρι ο ένας από τους δύο να πεθάνει από κρίση
διαβήτη, όταν θα είστε 80 χρονών και θα γράφετε ακόμα.

Δε λέει :)