[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Fri Oct 7 16:10:50 EEST 2005

Στις 07-10-2005, ημέρα Παρ, και ώρα 11:04 +0300, ο/η Costas Barakitis
έγραψε:

> E, giati ti eipes dhladh? Aneptykses mia oloklhrh epixeirhmatologia gia
> na dikaiologhseis th leitourgia twn kommatwn kai den mphkes kan ston
> kopo na skefteis pws kapoioi apo emas apla thn eidan perierga otan
> diavasan ena deltio typou pou afora ena komma.

Εξακολουθώ να χάνω την επικοινωνία στο παραπάνω. Μάλλον ομιλούμε άλλη
γλώσσα. Τώρα για αυτό που γράφεις ότι κάποιοι είδαν περίεργα ένα δελτίο
τύπου που αφορά ένα κόμμα, ε αυτό πρέπει να σε ανησυχήσει. Γιατί
προσωπικά δεν μπορώ να αντιληφθώ τι το μεμπτό έχει ένα δελτίο τύπου από
ένα κόμμα, όταν βέβαια έχει σχέση με το θέμα της λίστας. Πραγματικά
αδυνατώ.

> Vevaia. Den 6elw na yparxei ypopsia pws h lista einai me ton men kai den
> einai me to de. Toso dyskolo einai na to katalaveis? Ka6esai kai mou les
> istories gia indianous otan olh h antidrash aforouse kati toso aplo.

Αυτό το συμπέρασμα πάλι πώς το βγάζεις; Ποιός είπε ότι η λίστα είναι με
τον δε και όχι μεν; Επειδή κάποιος κάνει μια ανακοίνωση σε μια λίστα
σημαίνει ότι την καπελώνει κι όλας. Τι θές να μου πείς δηλαδή ότι όλοι
όσοι γραφουμε στην λίστα την καπελώνουμε και την θεωρούμε κτήμα μας; Ας
είμαστε λίγο σοβαροί.

> OK, tote otan h MS prospa6ei na kaphlef6ei to open source giati se
> enoxlei? Ta idia akrivws epixeirhmata pou anafereis prohgoumenws isxyoun.

Δεν κατάλαβες. Τι είναι αυτά που λές; Ποιός σου είπε ότι με ενοχλεί αν
και δεν θυμάμαι να το έχουμε συζητήσει ποτε; Για να συζητήσουμε όμως η
θέση μου είναι ότι και MS αμα γουστάρει να καπηλευτεί το open source ας
το κάνει. Τι πρόβλημα να έχω. Αν το καπηλεύεται χωρίς να προσφέρει στο
open source θα γίνει απλά ρεζίλι, αν το καπηλεύεται και προσφέρει όχι
απλά δεν με απασχολεί αλλά και κερδισμένος είμαι και εγώ και όλη η
κοινότητα. Μακάρι να δώ μια μέρα και τον κώδικα των Win open source.
Αυτό είναι το επίπεδο που μιλάμε;

> Oxi, se kathgorw pws den anagnwrizeis to dikaiwma ths aganakthshs se
> kapoia melh otan vlepoume edw mesa na erxetai kapoios diafhmizontas ena
> komma. It's so fucking simple.

Όπως είπε και ο κ.Παπαϊωάννου δεν είναι ότι δεν αναγνωρίζω κάποιο
δικαίωμα, άλλωστε ποιός είμαι εγώ για να κάνω κάτι τέτοιο; Απλά πιστεύω
ότι αυτή η αγανάκτηση και αδικαιολόγητη είναι και τελικά δεν έχει να
προσφέρει κάτι.

> Ayth einai h realistikh apopsh? OK, it's your opinion.

> Re megale esy erxesai kai mas les pws na poume ki eyxaristw pou
> asxoleitai ena komma me to open source. Ama yphrxan 50 etairies pou
> yposthrizan to open source wste na mporousan na ladwnoun ta kommata na
> pws 6a anadeikynotan to open source. Ti keep walking kai paparies. Me th
> dikh sou logikh se ligo 6a milane kapoioi politikoi gia open source
> xwris na kseroun ti einai to email ki esy 6a ka6esai apo katw kai 6a
> xtypas palamakia.

Γιατί δηλαδή να μην πείς ευχαριστώ θα πληγωθεί ο εγωϊσμός σου; Αλλά και
ευχαριστώ να μην πείς ε τουλάχιστον μην αρχίζεις να κράζεις κάποιους που
έκαναν κάτι που στην τελικά εσύ δεν το έκανες.
Οι 50 εταιρίες που υποστήριζαν το open source αρχηγέ δεν το υποστηρίζουν
γιατί ακριβώς αυτοί που βγάζουν τους διαγωνισμούς τους επιβάλλουν άλλες
προδιαγραφές. Και στην τελική τι να κάνουμε η αγορά ακόμα είναι 90% MS
oriented. Κάτσε εσύ και περίμενε να γιγαντωθούν 50 επιχειρήσεις που θα
υποστηρίζουν open source. Είπαμε από έλλειψη ρεαλισμού πάσχω εγώ.

> To Internet einai ayto pou einai giati den exei kanones kai xwrofylakes.
> Apo ekei kai pera esy hr6es edw na mas peis pws eimaste malakes pou
> gkriniazoume. Afou o ka6enas exei thn apopsh tou giati den sevesai to
> dikaiwma na pei kapoios se ena komma mh mas prizete?

Και βέβαια το καλύτερο στο τέλος. Από εδώ και πέρα χάνεται η όποια
έννοια διαλόγου. Ωραίοι τρόποι. Εγώ ήρθα εδώ, πότε και από που κ.
Μπαρακίτη και ποιός σου είπε ότι δεν ήμουν εδώ καιρό τώρα;
Λέξεις που αδυνατώ να προσδιορίσω στο παραπάνω
"Εμείς"
"εσύ"
"ήρθες"
"είμαστε"
Ποιός εσύ, ποιοί εμείς ποιός ήρθε. Είναι κανενός τσιφλίκι η λίστα; Για
να ξέρω αν υπάρχει κάποια ιεραρχία, βαθμοί, παλαιότητα και τέτοια.

> Ekrposwpos tou
> PA.SO.K eisai kai se enoxlei toso poly?

Τι να σου πώ τώρα για αυτό; Κανονικά θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Η απόψεις
μου θα ήταν οι ίδιες είτε μιλούσαμε για την ΝΔ, τον ΣΥΝ, το ΚΚΕ τους
Οικολόγους Εναλλακτικούς ή όποιον άλλο θέλει.
Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω. Αισθάνομαι ότι τελικά σε έναν τέτοιο διάλογο
πραγματικά δεν έχω θέση και κακώς τελικά ανοίγει κανείς το στόμα του.
Δυστυχώς η γκρίνια και ο αρνητισμός ζούν και βασιλεύουν.
--
Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org>