Iso 8859-7...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 5 13:48:58 EEST 2005

On 2005-10-05 10:07, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> έχει κανείς κάποιο link όπου να εξηγούν την σημασία όλων αυτών των
> ρυθμίσεων (αυτών που αφορούν το LOCALE)? Μέχρι στιγμής έχω βρει αρκετά
> how-to και mini-how-to αλλά είναι του τύπου "πίστευε και μη ερέυνα"

Το manpage της setlocale() συνάρτησης είναι χρήσιμο:

    http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=setlocale&sektion=3&format=html

Για το πλήρες, λεπτομερές και ταυτόχρονα κάπως βαρετό POSIX locale
standard, μπορείς πάντα να διαβάσεις το IEEE 1003.1 πρότυπο:

    http://www.opengroup.org/onlinepubs/009695399/basedefs/xbd_chap07.html