Iso 8859-7...

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Oct 5 12:03:55 EEST 2005

Theodoros V. Kalamatianos wrote:

> Για τη σημασία των μεταβλητών ένα `man locale' συνήθως θα σου πει αυτά
> που θες.

καλή ιδέα είμαι λίγο βλάκας που δεν το είχα δοκιμάσει ήδη!
Κάποια πράγματα διασαφηνίστηκάν αλλά δυστηχώς αρκετά άλλα παραμένουν
ακόμα ένα μυστήριο γιατί όπως συμβαίνει και σε πολές άλλες man pages
έχει και αυτή γραφτεί με το σκεπτικό ότι ο αναγνώστης ξέρει τα πάντα
γύρω από το ευρύτερο αντικήμενο στο οποίο αφορά και του λείπουν μόνο οι
ειδηκές λεπτομέριες της συγκεκριμενής εντολής. Παράδειγμα από το man locale:
------------------------------------
     LC_NAME
          Name formats.
------------------------------------
Ναι αυτό είναι όλο κι όλο που έχει να πει για το LC_NAME!*

Τώρα βέβαια διαβάζοντας σελίδα - σελίδα όλες τις σχετικές και κρατώντας
σημειώσεις και έχοντας μπόλικο χρόνο συνήθως βγάζεις άκρη αλλά σίγουρα
δεν συγκρίνετε με ένα καλό άρθρο στο internet.

*: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Δεν θέλω να υποτιμήσω σε καμία περίπτωση την συνυσφορά όλων αυτών που
γράψαν το locale και αυτούς που γράψαν τις man pages. Και πολλά κάναν
για χάρη μου.
*ΑΝ* όμως κάπου υπάρχει πληροφορία κατάληλη για εμένα που έχω πολύ μικρή
επαφή με το θέμα Localisation στο Unix/Linux θα χαρώ να την διαβάσω πρώτη.