Iso 8859-7...

basil noxelia at gmail.com
Tue Oct 4 21:40:22 EEST 2005

Στις Σαβ 01 Οκτ 2005 21:10, εγραψες :
> Στο gedit μπορείς να ορίσεις την κωδικοποίηση του κειμένου κατά το άνοιγμά
> του. Όχι όταν το ανοίγεις με διπλό κλίκ, αλλά από το αρχείο->άνοιγμα...

Αυτο μου φτανει. Το χρειαζομαι για τα αρχεια που υπαρχουν απο παλια και αντε
να τα βρεις

> Το vi(m) (ξέρω ότι) χρησιμοποιεί την κωδικοσελίδα του περιβάλλοντος. Δηλαδή
> από ότι φαίνεται για σένα είναι LANG=el_GR.utf8 ( ή el_GR.UTF-8 )
>
> Για δοκίμασε να το ανοίξεις με LANG=el_GR vi arxeio_iso.txt
Απλα για πειραματικους λογους αναφερω για το vi
Αφου αλλαξα to LANG=el_GR.UTF8  se LANG=el_GR ενω στην πρωτη περιπτωση
εβλεπα περιεργους χαρακτηρες στη θεση των ελληνικων , στη δευτερη υπηρχαν
κενα.... οποτε δεν επιασε.
> Ίσως να υπάρχει και άλλος τρόπος αλλά αυτό θα μας το πούν οι vim gurus
> της λίστας. :Ρ
μαλλον

Ευχαριστω