[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη (was: Re: gnome nautilus περιεργα )

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 1 08:51:22 EEST 2005

On 2005-09-30 23:36, Neon Absentius <absent at sdf.lonestar.org> wrote:
> O/H Giorgos Keramidas έγραψε:
>
> O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> Δεν θέλω να αρχίσω flame --δεν είναι του χαρακτήρος μου εξάλου--

Ένα περίεργο πράγμα να δεις...  Ολο σε flames σε βλέπω τελευταία! :P

Εντάξει εντάξει, δεν ήταν ο σκοπός μου να ξεκινήσω flame.  Απλά
'σκέφτηκα φωναχτά' ότι δεν έχω ξαναδεί να χρησιμοποιείται έτσι η λέξη.
Τα υπόλοιπα είναι η φυσική εξέλιξη κάθε αθώου σχολίου στην LGU :P

> αλλά νομίζω ότι αν υπάρχουν αρκετοί ομιλητές της ελληνικής που
> χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο το τι λέει η οποιαδήποτε [Γγ]ραμμματική
> είναι άσχετο.

Καλά, μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα.  Δε διαφωνώ αν πει κανείς ότι έχει
γούστο η γλώσσα της γιαγιάς μου και χαμογελάω κάθε φορά που την ακούω να
λέει "Ναι αλλά όμως...".

Οχι κι άσχετη η Γραμματική όμως.  Αλλά αυτό είναι από άλλο flamewar :)

> Το να λες ότι μια συγκεκριμένη εκφορά είναι λάθος γιατί έτσι το λέει
> η γραμματική είναι σαν να λές ότι το σύμπαν είναι λάθος γιατί δεν
> ακολουθεί την Νευτώνεια Μηχανική.

Υπερβολές, δεν σχολιάζω.