1000ares kartes diktyoy

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 25 21:27:09 EET 2005

On 2005-11-25 19:20, basilis <bts at the.forthnet.gr> wrote:
>    Πλέον το κατοστάρι δίκτυο στο σπίτι μου δεν μου φτάνει από άποψη
> ταχύτητας οπότε σκέφτομαι να πάω σε χιλιάρι, μιας και από ό,τι είδα οι
> τιμές είναι λογικές πλέον..
>
>    Ήθελα να ρωτήσω τα εξής: με 1000άρι δίκτυο ποιες είναι οι sustained
> ταχύτητες που αναπτύσσονται? Ή μήπως τελικά οι ταχύτητες που πιάνουν
> είναι παραπλήσσιες με τις 100άρες και τζάμπα η φασαρία? Καθαρά
> πληροφοριακά, το λινουξόμποξό μου είναι ένας celeron at 1000 με 512mb ram..
> Προβλήματα αξιοπιστίας κτλ υπάρχουν? (Φίλος με κάτι φτηνιάρικες level
> [...]

Στο παρελθόν είχα καλή εμπειρία με μια παλιότερη έκδοση των Netgear, η
οποία ήταν βασισμένη στο SIS chipset.  Τελευταία, έχω αρχίσει και
συμπαθώ ιδιαίτερα τις Netgear με το Realtek 8169S, τις οποίες τις
δοκίμασα και στη δουλειά και στο σπίτι με ωραία αποτελέσματα σε Solaris
amd64, FreeBSD i386 & FreeBSD amd64 (λογικά έχουν και σε Linux καλούς
drivers):

    $ gothmog fgrep re0 /var/run/dmesg.boot
    re0: <RealTek 8169S Single-chip Gigabit Ethernet> port 0xe800-0xe8ff \
         mem 0xef005000-0xef0050ff irq 11 at device 10.0 on pci0
    miibus0: <MII bus> on re0
    re0: Ethernet address: XX:XX:XX:XX:XX:XX
    $

Με αυτή στο σταθερό μηχάνημα του σπιτιού και μια Broadcom που έχει ο
φορητός...

    # fgrep bge /var/run/dmesg.boot
    bge0: <Broadcom BCM5788 Gigabit Ethernet, ASIC rev. 0x3003> \
        mem 0xd0000000-0xd000ffff irq 17 at device 11.0 on pci0
    miibus0: <MII bus> on bge0
    bge0: Ethernet address: XX:XX:XX:XX:XX:XX
    #

... όταν και τα δύο μηχανήματα είναι πάνω σε Gbit switch, έχω δει πολύ
καλές ταχύτητες.  Το θεωρητικό όριο των 100 Mbytes/sec δεν το 'πιασα
βέβαια, αλλά ένα 80 Mbytes/sec που έφτασε το καημένο το Celeron δεν
είναι άσχημα ελπίζω :)

- Γιώργος