1000ares kartes diktyoy

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Nov 25 19:20:40 EET 2005

    Πλέον το κατοστάρι δίκτυο στο σπίτι μου δεν μου φτάνει από άποψη
ταχύτητας οπότε σκέφτομαι να πάω σε χιλιάρι, μιας και από ό,τι είδα οι
τιμές είναι λογικές πλέον..

    Ήθελα να ρωτήσω τα εξής: με 1000άρι δίκτυο ποιες είναι οι sustained
ταχύτητες που αναπτύσσονται? Ή μήπως τελικά οι ταχύτητες που πιάνουν
είναι παραπλήσσιες με τις 100άρες και τζάμπα η φασαρία? Καθαρά
πληροφοριακά, το λινουξόμποξό μου είναι ένας celeron at 1000 με 512mb ram..
Προβλήματα αξιοπιστίας κτλ υπάρχουν? (Φίλος με κάτι φτηνιάρικες level
one κάρτες έχει τραγικές ταχύτητες (έως και κάτω από 1 mb/sec) και
φοβερή μεταβλητότητα στο throughput..)

    Καθότι δεν έχω όρεξη να κάνω πειράματα, ειδικά με το λίνουξ,
σκέφτομαι να αγοράσω τα εξής:

switch:
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.613025

και κάρτες για τα winxp και linux μηχανήματα τις εξής:
http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.613022

    Τι λέτε;

    Ξέρει κανείς αν η παραπάνω nic υποστηρίζεται από τους
2.6.x kernels? Θα δω βέβαια μόνος μου αύριο μεθαύριο, αλλά έλεγα μήπως
κανείς ξέρει..