linux 64 bit

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Thu Nov 17 15:52:16 EET 2005

Καλησπερα,

Εκανα μια απόπειρα εγκατάστασης debian  σε ενα μηχανάκι 2xamd64 opteron
dual core. Βασικά εχω τις εξής απορίες.

1) Πώς καταλαβαίνω οτι ο kernel οντως τρέχει στα 64bits?
   Θεωρειτικά βρήκα πως οι εντολές
   getconf WORD_BIT  ή getconf LONG_BIT μου δίνουν αυτη τη πληροφορία.
   Εμενα βεβαια μου γυρνάνε 32 ενω ο kernel μου ειναι
   2.6.8-11-amd64-k8-smp

2) Γιατι το /proc/cpuinfo βρήσκει 2 cpu? Πώς καταλαβαίνω αν έχει δει τη
   μία με τους 2 πυρήνες της ή κάθε μία με 1 πυρήνα μόνο? Λείπει κάτι
   απο τον 2.6.8-11-amd64-k8-smp που ερχεται με το sarge?

3) Τί χρειάζομαι για να κάνω compile τον πυρήνα για τον επεξεργαστή μου?
   Εχω βαλει το lib64gcc1 που φαντάστηκα οτι θα χρειάζεται αλλα
   μου πετάει αυτο και δε ξέρω τι σημαινει:

  # make
  CHK     include/linux/version.h
  CC      arch/x86_64/kernel/asm-offsets.s
  cc1: error: code model `kernel' not supported in the 32 bit mode
  make[1]: *** [arch/x86_64/kernel/asm-offsets.s] Error 1
  make: *** [prepare0] Error 2

  Κάνοντας googling καταλαβα οτι χρειάζεται να κανω
  cross-compiling ? εχμ?

4) Τί γίνεται με τα πακέτα του debian? Υπάρχει καποιο port για
   precompiled debs στα 64bit?

5) Κατι αλλο που θα'πρεπε να γνωρίζω για μια σωστή 64bit εγκατάσταση?

thanx

Στέλλα