Ιστορικό προσπάθειας κατά των πατεντών λογισμικού

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Nov 12 21:26:08 EET 2005

Γειά χαρά!

Εδώ και αρκετό καιρό έχω στο μυαλό μου τη δημιουργία ενός ιστορικού του
δίχρονου αγώνα που δώσαμε ώστε να μην περάσει το νομοσχέδιο για τις
πατέντες λογισμικού. Έχει πάρα πολύ καιρό που ήθελα να μαζέψω το υλικό
αυτό, καταρχήν για να θυμηθούμε εμείς όλα αυτά που κάναμε και κατά
δεύτερον για να πάρουν κι άλλοι ιδέες για νέους αγώνες.

Μια και ολοκληρώθηκε η δημιουργία του, είπα να το ανακοινώσω κι εδώ,
αφού κάποιοι από τις λίστες θα ενδιαφέρονται να ανατρέξουν σε αυτό για
να θυμηθούν κάτι εκδηλώσεις με πανό στη Στουρνάρη, κάτι δείπνα με τον
Stallman ή κάτι "πόρτες" στο Ευρωκοινοβούλιο.

Για να μην τα πολυλογούμε, το κείμενο μπορείτε να το βρείτε στο:

  http://dimitris.glezos.com/epatents/

και μερικές φωτό (συμπεριλαμβανομένων και αυτών της παραπάνω σελίδας) στο:

  http://dimitris.glezos.com/photos/various/epatents/

Αν έχει κάποιος να προσθέσει/διορθώσει/σχολιάσει κάτι, ας μη διστάσει να
μου στείλει ένα email.

Να 'στε καλά.

-Δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)