Διευθύνσεις αλληλογραφίας περιοδικών

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Nov 12 16:48:22 EET 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Εν όψει της κυκλοφορίας του KDE 3.5, η ομάδα προώθησης του KDE έχει σκοπό να
αποστείλει  μια ανακοίνωση (η οποία θα μεταφραστεί από την ομάδα εξελληνισμού
του KDE) σε περιοδικά που έχουν σχέση με υπολογιστές.

Για το λόγο αυτό ζητάνε τις διευθύνσεις αλληλογραφίας περιοδικών που έχουν
σχέση με υπολογιστές. Μέχρι αυτή τη στιγμή, κατάφερα να βρω τα ακόλουθα:

Computer για όλους
  Διευθυντής σύνταξης
    Φώτης Καρατζιάς (fotis at compupress.gr)
  Αρχισυντάκτης
    Γιώργος Αθανασιάδης (geoathan at compupress.gr)
  Εργαστήριο Δοκιμών
    Κώστας Ηλιάκης (cosel at compupress.gr)
  Συντάκτες Ύλης:
   Γιάννης Ανδρουλάκης (yandr at compupress.gr)
   Στέφανος Γκίκας (sgikas at compupress.gr)
   Γιώργος Ζαχαρόπουλος (gzaxar at compupress.gr)
PC Master
   pcmaster at compupress.gr
Tech Line
   press at techline.gr

Τα πήρα από τον κατάλογο του in.gr (τα υπόλοιπα περιοδικά που αναφέρονται εκεί
δε δίνουν διεύθυνση· έχουν φόρμες επικοινωνίας)

Αν λοιπόν μπορείτε να βρείτε διευθύνσεις άλλων περιοδικών (έντυπων ή
ηλεκτρονικών) παρακαλώ στείλτε τες με ένα μήνυμα στη λίστα ή σε εμένα με
προσωπικό μήνυμα, μέχρι τις 19 του μήνα

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».