Καλά τα καταφέρατε!

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Nov 7 10:20:30 EET 2005

P. Christeas wrote:
> Διάβασα σήμερα την ανακοίνωσή σας για την ηλεκτρονική απάτη.
> Εκτός από το οτι είναι ελλειπής, η ανακοίνωση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα να μην
> μπορώ ποτέ να πάω στην κύρια σελίδα ηλεκτρονικών συναλλαγών. Δηλ. έσπασε
> εντελώς το web banking!
> Χρησιμοποιώ browsers βασισμένους στον Mozilla. Και μήν μου πείτε να βάλω
> Internet Explorer. Μου ζητάτε δηλαδή να χρησιμοποιώ τον πλέον ανασφαλή και
> επικίνδυνο browser για συναλλαγές με τράπεζα; Τόσο ξέρετε;
> Μήπως τελικά σας 'βολεύει' η ιστορία με το phishing; Μήπως είναι ευκαιρία να
> καλύπτετε τη δική σας ασχετοσύνη;
> [...]

Σε πήραν στα σοβαρά; Το λέω αυτό γιατί συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις
γράφουμε λίγο πιο έντονα αλλά και πιο επίσημα, ώστε να καταλάβουν ότι
σοβαρολογείς.

Του στυλ "Κύριε/Κυρία/Οτιδήποτε, Μπλα μπλα δυσαρεστημένος πελάτης μπλα
μπλα οι υπηρεσίες που προσφέρετε δεν είναι η αναμενόμενες μπλα μπλα
σκέφτομαι σοβαρά να φύγω από την τράπεζά σας, αφού δεν μπορείτε να με
εξυπηρετήσετε μπλα μπλα" (συνήθως σε αυτά πέφτει το μάτι).

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr