Καλά τα καταφέρατε!

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Nov 6 13:00:46 EET 2005

Διάβασα σήμερα την ανακοίνωσή σας για την ηλεκτρονική απάτη.
Εκτός από το οτι είναι ελλειπής, η ανακοίνωση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα να μην
μπορώ ποτέ να πάω στην κύρια σελίδα ηλεκτρονικών συναλλαγών. Δηλ. έσπασε
εντελώς το web banking!
Χρησιμοποιώ browsers βασισμένους στον Mozilla. Και μήν μου πείτε να βάλω
Internet Explorer. Μου ζητάτε δηλαδή να χρησιμοποιώ τον πλέον ανασφαλή και
επικίνδυνο browser για συναλλαγές με τράπεζα; Τόσο ξέρετε;
Μήπως τελικά σας 'βολεύει' η ιστορία με το phishing; Μήπως είναι ευκαιρία να
καλύπτετε τη δική σας ασχετοσύνη;
Σημείωση: δεν έχω καταφέρει ποτέ να κάνω 'ενεργή' συναλλαγή με το web banking
της eurobank. Τόσα βραβεία αξίζει το site σας!