compiling lirc...

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Sat Nov 5 06:05:13 EET 2005

On Fri, 2005-11-04 at 20:37 +0200, silent wrote:
> Kalispera! exei asxolei8ei kaneis me to lirc?
> exw ena problima otan paw na to kanw compile kai se suse
> kai se ubuntu to idio prob iparxei..
> Pio sigkekrimena:

Σε fedora αντιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Αρχικά το compilation
αποτυγχάνει επειδή τα kernel-sources (πακέτο kernel-devel) δεν
περιλαμβάνει τα sources του bttv, άγνωστο για ποιο λόγο, οπότε κατά το
build δεν μπορούν να βρεθούν τα bttv.h και bttvp.h.

Αντίθετα, το αντίστοιχο SRC RPM πακέτο περιλαμβάνει όλα τα sources. Το
αποσυμπιέζω και στη συνέχεια με:
rpmbuild -bp --target i686 kernel.spec
παιρνιούνται όλα τα patches, οπότε έχω έναν κατάλογο με _όλα_ τα kernel
sources.

Στη συνέχεια, για το LIRC κάνω δοκιμή:
./configure --prefix=/home/me/tmp --with-driver=kworld
--with-kerneldir=/o/katalogos/me/ola/ta/sources

make

και βγάζει τελικά error μετά από πολλά warnings για το lirc_gpio module.
Θα δοκιμάσω να δω αν σε μένα υπάρχει το -Wall στα cflags και θα το βγάλω
(όπως γράφει ο G Keramidas). Πάντως ψάχνω κι εγώ κάποιον που να έχει
κάνει compile το lirc_gpio με επιτυχία για να μου πει πώς το έκανε.

Μετά από αρκετό ψάξιμο στα kernel docs και στα kernel sources βρήκα ότι
υπάρχει μια εναλλακτική για κάρτες tv, στις οποίες το IR Receiver
συνδέεται πάνω στο board τους. Αντί να χρησιμοποιήσει κάποιος το LIRC,
μπορεί να φορτώσει το ir-kbd-gpio ή το ir-kbd-i2c module
(περιλαμβάνονται στο bttv), οπότε το τηλεκοντρόλ χρησιμοποιείται από το
σύστημα ως ένα ακόμη input device. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση
είναι ότι τα παραπάνω modules δεν υποστηρίζουν ακόμα όλες τις κάρτες που
υποστηρίζονται από το bttv. Η δικιά μου (kworld tv878rf) δεν
υποστηρίζεται. Είτε φορτώσω είτε όχι κάποιο από τα παραπάνω modules δεν
βλέπω κάποιο καινούριο input device. Οπότε ξαναγυρνάω στο LIRC.