compiling lirc...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 4 18:53:09 EET 2005

On 2005-11-04 20:37, silent <my_own_silent_scream at yahoo.gr> wrote:
> Kalispera! exei asxolei8ei kaneis me to lirc?
> exw ena problima otan paw na to kanw compile kai se suse
> kai se ubuntu to idio prob iparxei..
> Pio sigkekrimena:
> me ./setup.sh epilegw tin karta mou pou einai i leadtek winfast 2000 xp
> kanei configure:
> [...]
> checking whether the C compiler (gcc -O2 -g -Wall ) works... yes
> checking whether the C compiler (gcc -O2 -g -Wall ) is a cross-compiler... no

Kane unset to CFLAGS sou prin kaneis build, giati exei to -Wall.
Kalh idea einai na xrhsimopoieis warnings, otan grafeis diko sou
kwdika.  Egw p.x. kanw synh8ws build me:

    CFLAGS= -O -W -Wall \
        -std=c89 -pedantic \
        -Wbad-function-cast -Wcast-align -Wcast-qual \
        -Wchar-subscripts -Winline -Wmissing-prototypes \
        -Wnested-externs -Wpointer-arith -Wredundant-decls \
        -Wshadow -Wstrict-prototypes -Wwrite-strings

Alla den einai swsto ayto gia programmata pou katebases se source
morfh apo opoydhpote, ektos ki an eisai diate8eimenos na katseis
na dior8wseis ta warnings & build errors pou tha bgalei ayto.

Kapoia apo ta errors pou pairneis, opws:

    /home/silent/lirc-0.7.2/drivers/lirc_gpio/lirc_gpio.c:97: error: initializer element is not constant

ofeilontai sto -Wall, pou den eprepe na yparxei sto environment
otan etrekses to ./configure script.

> >/home/silent/lirc-0.7.2/drivers/lirc_gpio/.tmp_lirc_gpio.o /ho
> >me/silent/lirc-0.7.2/drivers/lirc_gpio/lirc_gpio.c
> >/home/silent/lirc-0.7.2/drivers/lirc_gpio/lirc_gpio.c:52:41:
> >../drivers/media/vi deo/bttv.h: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος

Ta mhnymata pou typwnei to strerror() einai sta ellinika!  Kalh
fash.  Yparxei periptwsh na min petyxainei to build epeidh exeis
Ellinika locales?

Gia dokimase na kaneis unset oles tis LC_xxx kai LANG metablhtes
apo to periballon sou kai kane build apo ena katharo katalogo pou
exeis aposympiesei apo thn arxh to lirc.

- Giorgos