##### #######:Slackware 10.1 ### ############

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 30 19:19:04 EEST 2005

On 2005-05-30 18:33, Γιώργος Χριστόπουλος <kalidona at hotmail.com> wrote:
> 2. Στο /etc/profile.d/lang.sh  όρισα export LANG=el_GR. Μου είχε προταθεί
> να ορίσω και export LC_CTYPE=el_GR ή ακόμα καλύτερα export LC_ALL=el_GR. Τι
> από τα παραπάνω δύο να ορίσω και παίζει ρόλο αν πρέπει να βρίσκονται πάνω ή
> κάτω από το export LANG=el_GR;

Το 'export' το θέλεις.  Αλλιώς οι ρυθμίσεις αυτές θα ισχύουν μόνο για το
shell που διαβάζει το /etc/profile.d/lang.sh κι όχι για όλα τα child
processes που ξεκινά αυτό (βασικά όλα τα προγράμματα που τρέχεις από το
prompt του shell σου).

Στο δικό μου .bashrc έχει τα εξής π.χ.:

	# Locale setup.
	export LANG="C"
	export LC_CTYPE="el_GR.ISO8859-7"
	export LC_COLLATE="el_GR.ISO8859-7"
	unset LC_ALL LC_MESSAGES LC_MONETARY LC_NUMERIC LC_TIME