SSL

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun May 29 20:23:50 EEST 2005

* Antonios Christofides [2005-05-29 18:09]:
> ενδιέφερε, για να είμαι σίγουρος, κάποιος file browser που θα μπορούσα
> να τρέξω κάνοντας login πάνω από https. Αλλά απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν
> υπάρχει κάτι τέτοιο έτοιμο.

Ίσα-ίσα, υπάρχουν πολλά τέτοια αλλά όπως φαίνεται δεν είχε κάποιος
εμπειρία με κάποιο για να το προτείνει... Αν πάντως κάνεις μια αναζήτηση
στο freshmeat για "web file manager" βγαίνουν πολλά:

http://freshmeat.net/search/?q=web+file+manager&section=projects&Go.x=0&Go.y=0

Δε χρειάζεται να έχει ειδική υποστήριξη το ίδιο το web script για https, αν
ενεργοποιήσεις το https στο web server και πας στη σελίδα της εφαρμογής
μέσω https, η σύνδεση είναι προστατευμένη.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr