SSL

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun May 29 18:09:51 EEST 2005

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Υπάρχουν αρκετές παρόμοιες λύσεις, αλλά δεν τις ανέφερα γιατί νόμισα ότι
> η αρχική ερώτηση αναφερόταν στην περίπτωση που είσαι σε ένα μηχάνημα με
> Windows και δεν είναι εύκολο να εγκαταστήσεις πρόσθετο λογισμικό, οπότε
> στον τοπικό υπολογιστή μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο ό,τι σου δίνουν
> τα ίδια Windows.

Γενικά ο τοπικός υπολογιστής, αν κατεβάσεις ένα exe και το τρέξεις, το
τρέχει. Να εγκαταστήσεις λογισμικό δεν γίνεται. Το putty και το htc
είναι απλά exe (το htc συνοδεύεται και από το cygwin1.dll, δεν πιστεύω
πως θα το προβληματίσει κάτι τέτοιο). Το μόνο πρόβλημα φαίνεται να
είναι να βρεθούν τα στοιχεία του proxy, γιατί τα σχετικά κουμπιά στο
IE είναι γκρίζα, αλλά έχω κάποιες πληροφορίες.

Γενικά μάλλον θα το καταφέρω το putty + htc, αλλά πάλι θα με
ενδιέφερε, για να είμαι σίγουρος, κάποιος file browser που θα μπορούσα
να τρέξω κάνοντας login πάνω από https. Αλλά απ' ό,τι καταλαβαίνω δεν
υπάρχει κάτι τέτοιο έτοιμο. (Για το WebDAV δεν ξέρω, θεωρώ πολύ πιθανό
ότι ο firewall θα το κόβει).

--
Antonios Christofides            SMEs are the economic majority
+30-2661020814                   http://www.economic-majority.com/