SSL

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Sat May 28 14:09:49 EEST 2005

On 28 Μαϊ 2005, at 13:10 , Antonios Christofides wrote:

> Ενίοτε βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να έχω Windows με όλες τις πόρτες
> κομμένες (όλες, και η 80), και ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω με τον
> έξω κόσμο είναι με Internet Explorer μέσω proxy. Ο μόνος τρόπος να
> διαβάσω τα email μου είναι με το squirrelmail, και δεν έχω τρόπο να δω
> τα αρχεία μου. (Τα email μου και τα αρχεία μου βρίσκονται σε ένα
> Debian sarge server του οποίου είμαι ο διαχειριστής.)

Γιατί έχεις όλες τις πόρτες κλειστές? Ίσως υπάρχει κάπιος λόγος γιαυτό!
:P

> Θέλω λοιπόν να μετατρέψω το squirrelmail να χρησιμοποιεί ssl, και να
> εγκαταστήσω και κάποιο ssl σύστημα που να μου επιτρέπει να βλέπω τα
> αρχεία μου από το web.

Yπάρχουν πάρα πολλά προγράματα που σου δύνουνε τέτια δυνατότητα. Aφού
είσαι και admin
κάνεις κυριολεκτικά ότι θέλεις. Ένα quick search στο freshmeat ..
http://freshmeat.net/projects/ppwm/
έχει κι άλλα πολλά δεν έκατσα να ψάξω.. www.freshmeat.net is your
friend.

> Θα ήθελα να μου υποδείξετε από πού να ξεκινήσω για να στήσω το
> σύστημα, δηλαδή ποια πακέτα να εγκαταστήσω, κάποιο pointer για το πώς
> θα δημιουργήσω το ζεύγος κλειδιών για το SSL, τι να εγκαταστήσω για να
> βλέπω τα αρχεία μου και αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω.

Πιστέυω πως τα περισότερα υποστηρίζουνε SSL/TLS connections δεν ξέρω αν
θα έχει πρόβλημα ο Internet Explorer (αν
είναι ο default browser σου) με το TLS.
Eδώ για δημιουργία κλειδιών με openssl
http://www.technocage.com/~caskey/openssl/

> Ευχαριστώ.