SSL

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat May 28 13:10:40 EEST 2005

Ενίοτε βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να έχω Windows με όλες τις πόρτες
κομμένες (όλες, και η 80), και ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω με τον
έξω κόσμο είναι με Internet Explorer μέσω proxy. Ο μόνος τρόπος να
διαβάσω τα email μου είναι με το squirrelmail, και δεν έχω τρόπο να δω
τα αρχεία μου. (Τα email μου και τα αρχεία μου βρίσκονται σε ένα
Debian sarge server του οποίου είμαι ο διαχειριστής.)

Θέλω λοιπόν να μετατρέψω το squirrelmail να χρησιμοποιεί ssl, και να
εγκαταστήσω και κάποιο ssl σύστημα που να μου επιτρέπει να βλέπω τα
αρχεία μου από το web.

Θα ήθελα να μου υποδείξετε από πού να ξεκινήσω για να στήσω το
σύστημα, δηλαδή ποια πακέτα να εγκαταστήσω, κάποιο pointer για το πώς
θα δημιουργήσω το ζεύγος κλειδιών για το SSL, τι να εγκαταστήσω για να
βλέπω τα αρχεία μου και αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω.

Ευχαριστώ.

--
Antonios Christofides            SMEs are the economic majority
+30-2661020814                   http://www.economic-majority.com/