mysql bind-address

Kyriakos Oikonomakos K.Oikonomakos at obscurenet.com
Thu May 26 21:55:52 EEST 2005

Αααααν το μηχάνημα που τρέχεις την mysql έχει πάνω απο μία IP address
τότε επιλέγεις σε ποιά θα ακούει. Πχ αν εχεις την ΙΡ 10.10.10.1 σε μιά
καρτα δικτύου και την ΙΡ 192.168.0.1 σε μια άλλη κάρτα δικτύου, εξ
ορισμού η mysql θα δέχεται connections και στις δύο ΙΡ. Αν ορίσεις bind-
address την 10.10.10.1 τότε θα δέχετε connections μόνο σε αυτή την ΙΡ.