Slackware 10.1 και Ελληνοποίηση

Dimitris Jemos dijemos at yahoo.gr
Thu May 26 16:19:11 EEST 2005

O/H Γιώργος Χριστόπουλος έγραψε:
> [...]
> /usr/X11/lib/fonts/TTF με το πρόγραμμα font installer από το kcontrol.
> Εκκίνησα ξανά τα Χ ξαναεκίνησα το abiword και τότε συνέβη κάτι πιο
> περίεργο. Τα μενού ήταν όλα ελληνικά μπορύσα πια να γράφω με ελληνικούς
> χαρακτήρες αλλά πάνω πάνω το χωρίς τίτλο κ.τ.λ ήταν με ακαταλαβίστικους
> χαρακτήρες. Το ακριβώς αντίθετο δηλαδή.
>

> Τι μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω αυτά τα προβλήματα; Είμαι πολύ
> ικανοποιημένος με το Slackware και θέλω να το χρησιμοποιήσω όσο το
> δυνατόν περισσότερο.
> Υ.Γ Συγνώμη για το εκτενές μήνυμα μου αλλά ήθελα να είμαι απόλυτα ακριβής.
Για locale el_GR , στο slackware 10.1
Κάνουμε τα εξής:
1) στο  etc/profile.d/lang.sh  βάζουμε export LANG=el_GR
2) στο /etc/rc.d/rc.keymap  βάζουμε
if [ -x /usr/bin/loadkeys ]; then
  /usr/bin/loadkeys gr.map
fi

3) στο /etc/rc.d/rc.font βάζουμε setfont -v iso07.16
4) στο /etc/profile βάζουμε echo -ne "\033(K\033)K" > /dev/tty
και
5) Και για το Xwindow περιβάλλον βάζουμε truetype fonts που υπάρχουν στο
http://savannah.nongnu.org/download/freefont/  και απο
http://corefonts.sourceforge.net
6) στο /etc/X11/xorg.conf  ή στο /etc/X11/XF86Config ανάλογα τι έχεις
προσθέτουμε