Various and stranage keyloggers detected

Yannis None at noware.non
Wed May 25 19:35:38 EEST 2005

A. Sidiropoylos wrote:

> Nikos wrote:
> >  Prosexw ti katavazw kai ektos autou ta real time scanners ti rolo
> > varane?
>
> Malon den barane rolo alla mhges....
>
> Mhn afineis thn asfaleia sou sta xeria kanenos. Frontise outososte ta
> dika sou na einai arketa ikana na paroun ta inia. Diabase meta rije
> ligo diabasma kai sto telos diabase ligo akoma. Idalos ase ton
[Snip..]

Wraia kai ti prothneis ws anagnwstiko yliko?

Rwtaw giati molis evala mia dynamic ADSL sto spiti me zyxel router kai
etoimazw ena LINUX ws
a) WebServer (APACHE) gia
   1) WebServices
   2) Personal Pages (CGI kyriws)
b) source control (CVS or something else not sure yet)
c) SQLServer (Firebird/Interbase or mysql)
d) GateWay for the rest of my Network (3 windows PCs)

Stoxos einai na exw diplo firewall 1 sto router 2 sto linux gia na
apofygo thn egkatastash personal firewalls st windows PCs (to opoio
fantazei adynato opws to vlepw ayth thn stigmh)

Eyxaristw gia opoia plhroforia mporeite na moirasthte.

Filika
Yannis.