Various and stranage keyloggers detected

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon May 23 18:23:22 EEST 2005

Nikos wrote:

> Prosexw ti katavazw kai ektos autou ta real time scanners ti rolo varane?

Ayto to prosexo ti katebazo einai to klassiko pou lene oloi mexri na
ginei i mlk. Meta rotane me tin aporia koutabiou sta matia:

"Ma giati ? afou prosexa... den katebaza pote tpt apo ta tsontosite sta
opoia pigaina giati blepeis mono ama katebazeis kollas.
Kai episis eixa kai real time scanner pou elegxei se 3 simeia tin
registry kai den tin elegxei sta 1203 pou prepei giati tote tha itan
poly bary to programma kai kaneis den tha to agoraze. Na deis pou ftaei
ekeino to 1 port forwarding pou ekana sto router mou gia na paizei to
xyz programma. Ayto ftaei gia ola!!!"