Perl sto panepistimio

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri May 20 10:11:54 EEST 2005

Την Thu, 19 May 2005 22:29:33 +0300,ο(η) Giannis Papadopoulos
<ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr> έγραψε/wrote:

> Κάπως έτσι ξεκίνησα αλλά λίγο διαφορετικά:
> Βαρέθηκα, σταμάτησα το φοβερό-τρομερό-ότι-θέλετε-κολλήστε φροντιστήριο
> και έμαθα μόνος GW-Basic...
>
> Η μονολιθική μου και goto-oriented λογική μου (έγραφα προγράμματα χωρίς

Υπάρχει κι άλλο σενάριο γλωσσομάθειας...
Όπως μου έλεγε τις προάλλες ένας φίλος, όλα τα περί δομημένου
προγραμματισμού
κλπ, είναι βλακείες, αφού οι βασικές του αρχές αντικρούνται από τα ίδια
της τα
αξιώματα: "Πώς είναι δυνατόν να "καταδικάζεται" το goto όταν κάθε while,
for κλπ αποτελείται από πολλά goto;" (..@$>$^<@<@$%..!*^*_)\ και ξέρει και
pascal)

Όλα είναι θέμα ανοικτού μυαλού. Αν κάποιος διαθέτει τέτοιο μπορεί να
αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται (προς το καλύτερο και ανάλογα με την
περίπτωση)
Πολλοί άνθρωποι όμως δεν αλλάζουν τον τρόπο που σκέφτονται όταν
"ανακαλύψουν"
ότι υπάρχει κάποια γλώσσα που "λένε" ότι είναι καλύτερη. Απλά ψάχνουν να
δούν πως
λέγεται στη νέα αυτή παράξενη γλώσσα το goto!

ΥΓ: (άσχετο, αλλά η ίδια στενοκεφαλιά το προκαλεί)
Άντε να πεισεις τους δασκάλους στα δημοτικά ότι και το star office (που
είναι
εγκατεστημένο στους υπολογιστές των δημοτικών σχολείων) είναι επεξεργαστής
κειμένου όπως το word