Perl sto panepistimio

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Thu May 19 22:29:33 EEST 2005

Christos Ricudis wrote:
> Se prohgoumeno mail eipa ti prepei na kaneis gia na ma8eis kapoion
> programmatismo.
>
> Oriste twra pws ma8aineis *monos* sou programmaitsmo :
>
> Arxizeis na grafeis se GW-Basic. Den gnwrizeis oti yparxei kati poy
> legetai "8ewria".
>
> Ystera ma8aineis Pascal. Pernas merika xronia mexri na ksesynh8iseis tis
> malakies poy ekanes grafontas se Basic kai na ma8eis na grafeis domhmeno
> kwdika Arxizeis na ypopsiazesai oti yparxei kati poy legetai "8ewria",
> alla les "ayta einai blakeies".
>
> Meta ma8aineis C. Pernas merika xronia mexri na ksesynh8iseis thn
> [...]

Κάπως έτσι ξεκίνησα αλλά λίγο διαφορετικά:

Πήγαινα σε ένα φοβερό-τρομερό-ότι-θέλετε-κολλήστε φροντιστήριο και
μάθαινα Δ' δημοτικού την γνωστή και πολύ χρήσιμη Logo.

Βαρέθηκα, σταμάτησα το φοβερό-τρομερό-ότι-θέλετε-κολλήστε φροντιστήριο
και έμαθα μόνος GW-Basic...

Η μονολιθική μου και goto-oriented λογική μου (έγραφα προγράμματα χωρίς
gosub :o ) κλονίστηκε όταν τυχαία βρέθηκε σε ένα cd περιοδικού η Prolog,
την οποία λάτρεψα και συνεχίζω να λατρεύω μέχρι σήμερα.

Έπειτα, πήγα στο πανεπιστήμιο και ξεκίνησα με Java και κατευθύνθηκα προς
τη C...

Αν και έκανα τα πάντα ανάποδα, πιστεύω τα έχω βάλει όλα σε σειρά...

Έπειτα έζησα εγώ καλά και εσείς καλύτερα..

EOS

ΥΓ καλά που πήγα uni και ξεστραβώθηκα και μου είπαν ότι υπάρχουν
O(nlogn) και data structures και και και..