Perl sto panepistimio

lzografos lzografos at gmail.com
Thu May 19 18:22:18 EEST 2005

100% swsto me pio kritirio re c? To oti gnwrizw mono mia glwssa
programmatismoy (plin BASIC i kapoion elaxistwn apo C) to eipa akribws
gia na deiksw oti einai kali glwssa a) gia prwti epafi b) gia tin
doyleia poy tin xrisimopoiw(parapanw apo eparkis).

To gegonos poy _tonizw_ einai oti enas anthrwpos poy DEN iksere
programmatismo me perl yplopoiise algorithmo dynamikoy programmatismoy
mesa se 2 mines (apo tin prwti selida toy biblioy O'reilly). Oso gia ta
pms den ta thewrw oyte egw sobaro OO, einai mia PROXEIRI prosegkisi i
opoia soy dinei ena stoixeio otan deis enan kwdika c i java. En telei
eipa tin apopsi oxi ws programmatistis - ws 'xristis'- kai nomizw oti
mia tetoia apopsi exei simasia.

Exw allwste tin tyxi (osa spyria kai an bgaleis otan to akoyseis ayto)
na boithaw stin didaskalia tis perl se tritoeteis foitites kai blepw
poly kala to poso ayto poy esy les ανύπαρκτο consistency στο συντακτικό
της mporei na kanei enan clueless typo na grapsei ena aksioprepes script...

PS: oricudis as pei ena anekdoto :) dunno!

---

Lysimachos Zografos

Bioinformatics Laboratory, University Of Athens

(bioinformatics.biol.uoa.gr)

Webs:

www.lzografos.no-ip.org

www.sonicplayground.gr