Linux WEB Server & Cisco DMZ

Βασιλειου Σπυρος wirenet at agr.forthnet.gr
Tue May 10 15:25:55 EEST 2005

 Χαιρετε σε ολους

 Εχω το εξης προβληματακι (αν ειναι οντως προβλημα).

 Εχω στησει ενα μικρο δικτυο (6 συστηματα) με ενα Cisco SOHO/96 router
 με static IP & ADSL. Ιnternet, δικτυο κλπ παιζουν αψογα πισω απο τον
 router στον οποιο εχω ενεργοποιησει και το Firewall και ολα τα
 καλουδια του.

 Ενα απο τα 6 συστηματακια ειναι ενας Linux Server me Slackware
 10. Σε αυτον
 τρεχει ενα bind, apache, sendmail κλπ δηλαδη να εχουμε ενα domain με τα
 μαιλακια του και την ιστοσελιδα του.

 Ενεργοποιω και PAT στο Cisco και εδω αρχιζουν τα περιεργα.
 Αν τα εσωτερικα PC καλεσουν με την ΙΡ του σερβερ (192.168.1.10)
 βλεπουν κανονικα σελιδα
 Αν απο τον εξω κοσμο μας καλεσουν με την real ΙΡ παλι βλεπουν σελιδα.
 Αν μας καλεσουν απο τον εξω κοσμο με www.mydomain.gr παλι μας βλεπουν.

 Αν ομως τα εσωτερικα PC καλεσουν το www.mydomain.gr βλεπουν την σελιδα του
 router. Γιατι?

 Καθε βοηθεια ευσπροδεκτη.
 Αν το θεμα ειναι οff-topic συγνωμμη απο τωρα και απαντηστε στο
 προσωπικο μου μαιλακι.
 Δεν εχω να στραφω καπου αλλου για αυτο αναζητησα βοηθεια εδω.

 Ευχαριστω
 Βασιλειου Σπυρος