Επιστολή προς ευρωβουλευτευρωβουλευτές και βουλευτές

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue May 10 02:43:08 EEST 2005

Στις 09/Μάι/2005, ημέρα Δευτέρα και ώρα 23:11, ο/η Giorgos Keramidas
έγραψε:

> Host not found.
> Κάνω κάτι λάθος εγώ ή η παραπάνω διεύθυνση δεν ισχύει;

.ec είναι Εκουαδόρ, οπότε είναι φανερό ότι έγινε κάποιο λάθος. Ο
δικτυακός τόπος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλείου είναι www.europarl.eu.int,
οπότε...

http://www.europarl.eu.int/meetdocs/2004_2009/organes/JURI/JURI_20050421_0900.htm

σίμος