udev και hotplug ερωτήσεις

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Wed May 4 23:11:31 EEST 2005

P. Christeas wrote:
> Ναί, η ουσία του udev είναι οτι σε κάθε σύστημα μπορούν να υπάρχουν scripts
> που να κάνουν οτιδήποτε με την συσκευή.
> Προσοχή όμως, με το 2.6.7 είχα παρατηρήσει οτι όση ώρα 'τρέχει' το udev,
> παγώνουν κάποια τμήματα του πυρήνα. Οπότε, πρέπει τα scripts να μην το
> παρακάνουν. Στο 2.6.12 δεν το έχω κοιτάξει ακόμα.
>
> Θα πρότεινα στους kernel distributors να καταλήξουν σε ένα κεντρικά
> σχεδιασμένο σύστημα. Αυτό να έχει έναν πίνακα με 'γνωστό' hardware, το οποίο
> να το ονομάζει /προσαρτεί σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. το δίσκο με τάδε
> [...]

Θα γινόταν χαμός, μια και η συσκευές θα γινόταν mount όπως να ναι σε
κάθε σύστημα.

Το υπάρχον σύστημα, δηλ mounts των συσκευών σε default mount points και
δημιουργία soft links ανάλογα με τα κέφια του χρήστη είναι η καλύτερη λύση.

Έτσι, σε κάθε μηχάνημα θα ξέρεις ότι το usb disk θα γίνεται mount στο
/dev/sd*.

Βέβαια, νομίζω θα ήταν καλύτερα για usb disks και sticks, να υπάρχει εξ
ορισμού το usbhd* ή κάτι αντίστοιχο και για firewire το firehd κλπ κλπ
ώστε να μην μπαίνουν όλα πια στο ρημάδι το scsi.

Τέλος, για να μην αμπελοφιλοσοφώ, τα scripts πως τα αλλάζω ώστε όταν
βλέπει έναν συγκεκριμένο usb δισκο να τρέχει το συγκεκριμένο script;

Κάπου είχα διαβάσει ότι πρέπει να μην τρέχεις script, αλλά statically
linked προγράμματα. Ισχύει;