NAT/PAT erotisi

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Mon Mar 21 22:24:43 EET 2005

Richard Anderson <hackeras at gmail.com> wrote in
news:Xns96209E9162D2Dhackerasgmailcom at 194.177.210.210:

> external inbound http connection request -> WANIP:80 <-> Broadcast
> address:80.

E loipon parolo pou exo mono 1 host syndedemeno me ton adsl modem/router
to parapano to dextike xoris parapona os legit port redirection rule.

Auto pou den dextike itan 2 synexomena port forward rules tou styl:

WANIP:80 -> 10.0.0.1:80
WANIP:80 -> 10.0.0.2:80

Ypotheto pos:

a) DEN dextike to 2o redirection rule, dioti den anixneutike POTE 2o host
sto lan me ip address 10.0.0.2, afou sysika DEN exo 2o PC.

b) Ean den isxyei i parapano ypothesi(den to noiazei diladi an yparxei
mixanima me ip address 10.0.0.2 i oxi) tote DEN to dextike to 2o
redirection rule epeidi diapistose pos idi *exei* ena NAT/PAT entry sto
Port Forward Table tou, to opoio idi desmeuei tin port 80 tis WANIP tou
router.

Alla akoma kai na to afine na yparxei, an tou erxotan kapoio external
incoming http connection request tha efarmozotan apeutheias to 1 rule. Ti
sto kalo me ti seira tha ta ektelouse kai ta dyo?

An omos DEN thelei pragmatika na to afisei tote pos sto kalo dextike to
WANIP:80 -> 10.0.0.255:80.

Se enan allon admin(xeno) pou ton epeisa na ta dokimasei ola auta ton
afinei se oles tis periptoseis. Kai me xrisi broadcast address kai me
xrisi 2 synexomenon port redirection rules.

Ti na pw? Oti einai Router Depended ta port forwarding rules?

Ma kala OLOI oi routes den prepei an exoun ena sygekrimeno tropo
leitourgias pou tous orizei kapoios ISO organismos se oti afora to
NAT/PAT?

Paei an mou stripsei.....

--
Just because I didnt doesnt mean I dont want to.
Just because I wouldnt doesnt mean I cant.