NAT/PAT erotisi

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Mon Mar 21 15:33:02 EET 2005

Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote in
news:mailman.446.1111397002.25292.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Hackiaaaaaaaaaa!
>
> Nomizw oti prepei na steiloume ayth thn paragrafo sthn CISCO. Eimai
> sigouros oti 8a sou dwsei amesws to
> Honorary CCIE #31337 Cum Laude, opote meta SIGOURA 8a katafereis na
> breis douleia se netcafe.

Aaa, malista! Leo kai gw! Na perasoun toses meres kai na min exo kanena
response apo ton k.Ricudi? Paraxeno until now....
Pros stigmin anisyxisa mipos orismenoi apo to #linux se fimosane etsi
oste na min me taizeis...

Xmmm, kai omos thelo na dokimaso na steilo external requests stin WANIP
tou  router stin opoia molis tha erxotan to paketo tha efarmozotan to
akoloutho port forward/redirection rule:

external inbound http connection request -> WANIP:80 <-> Broadcast
address:80.

Ti tha ginotan arage? Dystyxos den exo 5 lan hosts na to dokimaso alla
mono ena. Sou einai eukolo na to dokimaseis kai na mou peis....me exei
faei i periergeia... Stise gia plaka 5 Apache web servers se different
hosts me defferent dokimastikes selides kai pezmou an ta paketa
proothithikan kai stous 5. An exeis orexi fysika....pou nomizo pos tine
xeis :-)

--
Just because I didnt doesnt mean I dont want to.
Just because I wouldnt doesnt mean I cant.