Ελληνοποίηση του KDE

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Mar 18 20:39:25 EET 2005

Κατ' αρχήν πρέπει να ευχαριστήσω για την ανταπόκριση.

Το μήνυμα αυτό το στέλνω στις λίστες lgu
<http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/linux-greek-users>
όσους έχουν επικοινωνήσει έως τώρα μαζί μου.

Θα ήταν επιθυμητό να κάνετε εγγραφή στην λίστα i18ngr, (όσοι δεν έχετε κάνει
ήδη). Είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας. Επίσης θα πρότεινα, για να μην
μπερδευόμαστε και μπερδεύουμε τα άλλα μέλη της λίστας, να βάζουμε τη λέξη KDE
στο θέμα των μηνυμάτων μας.

Σχετικά με τις μεταφράσεις τώρα.
Μπορείτε να δείτε τα στατιστικά εδώ
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/el/index.php

Τα ακόλουθα modules είναι πιστεύω αυτά στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθούμε
(σε πρώτη φάση): kdebase, kdelibs, kdepim, kdenetwork, kdemultimedia,
kdewebdev. Έχω αρχίσει ήδη δουλειά στα kdebase και kdelibs.

Σχετικά με το CVS και τον τρόπο δουλειάς, κοιτάξτε αρχικά στη σελίδα
http://i18n.kde.org/teams/el/cvs.html και στη συνέχεια και το υπόλοιπο site.

Αυτά τα ολίγα για την ώρα

Σπύρος