Ζητούνται εθελοντές - Ελληνοποίηση του KDE

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Mar 18 15:26:36 EET 2005

Γεια σε όλους

Το θέμα αυτού του μηνύματος είναι η προσπάθεια ελληνοποίησης του KDE. Υπάρχει
(ή μάλλον υπήρχε) μια ομάδα ανθρώπων που ασχολούνταν με τη μετάφραση του
περιβάλλοντος, αλλά για δικούς τους λόγους έχουν όλοι πάψει να ασχολούνται.

Το αποτέλεσμα είναι ότι έχει μείνει αμετάφραστο μεγάλο μέρος του περιβάλλοντος
(ίσως γύρω στο 60%) και κάποιες διανομές δεν θα περιλάβουν ελληνικές
μεταφράσεις στις επόμενες εκδόσεις τους - βλέπε SuSE.

Έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια ανασύστασης της ομάδας ελληνοποίησης του KDE. Οι
μεταφράσεις αυτή τη στιγμή έχουν μείνει αρκετά πίσω, και έχουμε ανάγκη από
εθελοντές. Αν λοιπόν κάποιοι από εσάς χρησιμοποιούν KDE και έχουν λίγο (ή
πολύ) ελεύθερο χρόνο και όρεξη να βοηθήσουν, ας επικοινωνήσουν μαζί μου.

Μπορείτε να δείτε την σελίδα της ομάδας στο www.i18n.kde.org/teams/el/

Ακόμα και αν δεν μπορείτε να ασχοληθείτε με την μετάφραση κάποιων αρχείων,
αλλά χρησιμοποιείτε KDE μπορείτε να βοηθήσετε στέλνοντάς μου τα σχόλιά σας με
οτιδήποτε 'στραβό' δείτε σε κάποια μετάφραση.

Ευχαριστώ
Σπύρος