Re: el_GR Þ el_GR.UTF-8 ãéá êïíóüëá (%&*%@# HTML subjects)

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Tue Mar 15 16:33:00 EET 2005

> Μου φαίνεται ότι κάτι μου ξεφεύγει όμως με iso8859-7, όσον αφορά το gnome.
> Έχω πρόβλημα με τα ελληνικά ονόματα αρχείων, σε ορισμένα σημεία δε
> φαίνονται,
> κάποια δεν ανοίγουν ενώ όταν δημιουργώ αρχεία από X τα κάνει utf8.
> Προφανώς όμως
> δε μπορώ να χρησιμοποιώ 2 κωδικοποιήσεις για το σύστημα αρχείων.

Είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το Gnome σε Slackware, και κατέληξα στο να μετατρέψω το σύμπαν σε UTF-8. Δυστυχώς αυτό δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από όσα έλυσε και πήγα πίσω σε 8859-7

> Μπορώ να αλλάξω κάπως το default encoding του gnome, Χ; Το μόνο που
> μπόρεσα να βρώ είναι
> το G_BROKEN_FILENAMES (δυστυχώς ο υπολογιστής με λίνουξ είναι σπίτι και δε
> μπορώ
> να το δοκιμάσω τώρα) αλλά εγώ θέλω και να γράφω ελληνικά filenames από Χ
> (που φυσικά
> να φαίνονται στην κονσόλα).

Για το πρόβλημα αυτό δοκίμασε να θέσεις το G_FILENAME_ENCODING=iso8859-7.
Το σίγουρο είναι ότι με αυτό, το easytag[1] διαβάζει σωστά αρχεία σε 8859-7, (ενώ χωρίς αυτό όχι). Δεν το έχω δοκιμάσει παραπάνω γιατί έχω περάσει σε XFCE, και οι εφαρμογές απ'ό το gnome που χρησιμοποιώ είναι ελάχιστες (και δεν πολυφτιάχνω και αρχεία με ελληνικά ονόματα συν τοις άλλοις)

Σταύρος

PS: An exei er8ei katestrammeno, blame freemail.gr

[1] http://easytag.sf.net - Από τα καλύτερα tag editing εργαλεία που έχω δεί.
--
There are three kinds of people in this world: Those who can count, and those who can\'t