el_GR.UTF-8 ή el_GR για κονσόλα

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Mar 15 10:09:23 EET 2005

Την Thu, 10 Mar 2005 19:14:23 +0200,ο(η) fs <admin at www0.org> έγραψε/wrote:

> Η "σωστή" απάντηση σε κάτι τέτοιο θα ήταν πολύπλοκη μιας και όλοι
> συμφωνούν ότι το unicode είναι προτιμότερο, από την άλλη δεν το
> υποστηρίζουν όλα τα προγράμματα και κατά δεύτερον είναι περισσότερες οι
> fonts που δεν είναι unicode. Προσωπικά βλέπω iso8859 στα πάντα εκτός απ'
> τον browser και ένα unicode xterm που τρέχω *αν* χρειαστεί.

Μου φαίνεται ότι κάτι μου ξεφεύγει όμως με iso8859-7, όσον αφορά το gnome.
Έχω πρόβλημα με τα ελληνικά ονόματα αρχείων, σε ορισμένα σημεία δε
φαίνονται,
κάποια δεν ανοίγουν ενώ όταν δημιουργώ αρχεία από X τα κάνει utf8.
Προφανώς όμως
δε μπορώ να χρησιμοποιώ 2 κωδικοποιήσεις για το σύστημα αρχείων.

Μπορώ να αλλάξω κάπως το default encoding του gnome, Χ; Το μόνο που
μπόρεσα να βρώ είναι
το G_BROKEN_FILENAMES (δυστυχώς ο υπολογιστής με λίνουξ είναι σπίτι και δε
μπορώ
να το δοκιμάσω τώρα) αλλά εγώ θέλω και να γράφω ελληνικά filenames από Χ
(που φυσικά
να φαίνονται στην κονσόλα).