[SOLVED] smarthost + local mail taytoxrona me exim4

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Wed Mar 9 09:17:56 EET 2005

On Wednesday 09 March 2005 03:16, Vasilis Vasaitis wrote:
> [...]

<snip>

>   Με βάση τις συνήθεις ρυθμίσεις του exim, δοκίμασε να σβήσεις το
> ~/.forward και στο /etc/aliases να βάλεις το εξής:
>
> tyraki: alerts at koulourakia.gr, real-tyraki
>
> (λογικά θα παίζει και αν δε βάλεις τίποτα στο /etc/aliases και τα
> βάλεις αυτά στο ~/.forward, αλλά για το aliases είμαι πιο σίγουρος).

Σωστός! Το .forward δε χρειάζεται καθόλου σε αυτή την περίπτωση, και αν
διαλέξει κανείς "mail sent by smarthost; no local mail" στο
dpkg-reconfigure exim4-config και κάνει τη ρύθμιση που πρότεινε ο
Βασίλης στο /etc/aliases παίζουν όλα μια χαρά.

Ευχαριστώ! :-)

-Α

PS: Το μόνο σχετικό με aliases που υπάρχει στο συγκεκριμένο σύστημα:
:~$ apropos aliases
newaliases (8)       - a Mail Transfer Agent
...το οποίο σε πάει στο exim (8) που είναι αρκετά heavy reading και δε
μου φαίνεται έτσι κι αλλιώς να αναφέρει αυτό που έψαχνα (μιλάει όλο για
το πώς μπορεί κανείς να μετατρέψει alias files από το Sendmail σε
exim).