smarthost + local mail taytoxrona me exim4

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Wed Mar 9 03:16:23 EET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 10:32:11PM +0200, Alexandros Papadopoulos wrote:
> [...]
> ευχάριστα system notifications (σκασμένα arrays, κατεστραμμένα
> filesystems κτλ) και σε ένα POP mailbox που έχω στον provider μου (ας
> πούμε alerts at koulourakia.gr), αλλά και στο /var/mail/$USER. (ας πούμε
> πως υπάρχει ένας local user στο σύστημα που λέγεται tyraki)
>
> Προς το παρόν καταφέρνω είτε να γίνονται τα πάντα forward στο POP
> account μου (alerts at koulourakia.gr), είτε να έχω πατροπαράδοτο system
> mail delivery στον χρήστη tyraki - αλλά ποτέ και τα δύο μαζί.
>
> Δεν ξέρω τίποτα από exim, και το μόνο configuration που του έχω κάνει
> είναι μέσω του dpkg-reconfigure exim4-config.

..[snip]..

> helios:/etc/exim4# cat /etc/aliases

..[snip]..

> root: tyraki
> tyraki: alerts at koulourakia.gr
>
> helios:/etc/exim4# cat ~tyraki/.forward
> tyraki,alerts at koulourakia.gr
>
> Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα να μου έρχονται όλα τα system mails στο
> POP mailbox μου, και τίποτα στο /var/mail/tyraki!
>
> Οποιαδήποτε βοήθεια (ειδικά reference - το exim.org φαίνεται να μιλάει
> μόνο για πολύ προχωρημένες καταστάσεις) ευπρόσδεκτη.

  Με βάση τις συνήθεις ρυθμίσεις του exim, δοκίμασε να σβήσεις το
~/.forward και στο /etc/aliases να βάλεις το εξής:

tyraki: alerts at koulourakia.gr, real-tyraki

(λογικά θα παίζει και αν δε βάλεις τίποτα στο /etc/aliases και τα
βάλεις αυτά στο ~/.forward, αλλά για το aliases είμαι πιο σίγουρος).

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."