Makedonikh glossa? [kai Mpampiniotis]

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Fri Mar 4 23:59:02 EET 2005

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Κοίταξε Δημήτρη, είχα την τύχη να γνωρίσω έναν άνθρωπο που λέγεται
> Άρης Πουλιανός
> και είναι (φυσικός) ανθρωπολόγος [άλλω πράγμα η "ανθρωπολογία" τύπου
> Παν. Αιγαίου που
> μοιάζει με την φιλοσοφική σχολή και άλλο η επιστήμη της φυσικής
> ανθρωπολογίας που
> έχει να κάνει με όργανα ανθρωπομετρήσεων και ανασκαφές].

Όχι. Είχες την ατυχία να γνωρίσεις έναν πολύ συμπαθητικό αρχαιολόγο
εκπαιδευμένο στην ΕΣΣΔ (όπου η βιολογία και κατά συνέπεια η ανθρωπολογία
φυτοζωούσε για 70 χρόνια, ως ασύμβατες με το διαλεκτικό υλισμό), ο
οποίος υπερχρονολογεί συστηματικά τα ευρήματά του και συμφωνεί μόνο με
τον εαυτό του στην υπόθεσή του ότι το ελληνικό έθνος ξεκινά από έναν
πιθηκάνθρωπο (ΜΟΝΟ για τον ίδιο Homo Erectus που και πάλι δεν είναι
άνθρωπος) 350.000 χρόνια πριν (ο ίδιος βέβαια πρώτα έλεγε για 750.000
χρόνια, τώρα έχει πάει στα 10.000.000). Σύνελθε. Η ΙΕ γλωσσολογία είναι
επιστήμη, ο Πουλιανός είναι μαλάκας αουτσάιντερ και πολύ θα ήθελα να δω
αυτές τις αποδείξεις για ανθρωπολογική συνέχεια 10.000.000 χρόνων. Κατά
τα άλλα οι ΙΕ γλώσσες μοιάζουνε πάρα πολύ, υπάρχουν ένα κάρο ευρήματα
και δε μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό. Λυπάμαι πολύ που δεν πρόκειται
να σε πείσω γιατί προφανώς απουσών των γενικών και γλωσσικών γνώσεων που
χρειάζονται έχεις πέσει αφελές θύμα της ψευδοϊστορίας των ελλήνων
αρχαιόπληκτων. Όπως και τα κοριτσάκια που πιστεύουν στην Αστρολογία,
ξέρω ότι κι εσύ είσαι πλέον αμετάκλητα θύμα αυτών των θλιβερών
παραμυθιών. Εν πάσει περιπτώσει, στον έξω κόσμο όλοι μιλάνε για ΙΕ
γλωσσολογία και όλοι μιλάνε για Μακεδονική γλώσσα. Live with it.
Περιττό να σου πω ότι δε δέχομαι καμία κουβέντα πάνω στο θέμα, εκτός αν
οι γνώσεις σου πάνω στα Μυκηναϊκά Ελληνικά, τα Χιττιτικά, τα
Σανσκριτικά, την πρωτοϊστορία της Μέσης Ανατολής, τους μύθους, τα ήθη
και τα έθιμα των ΙΕ λαών, την ακριβή φύση της ΙΕ θεωρίας (που καμία
σχέση δεν έχει με το strawman's interpretation που "καταρρίπτουν" οι
ανεγκέφαλοι αρχαιογκαγκά) φτάνουν ή ξεπερνούν το 1/100 των δικών μου,
πράγμα για το οποίο ΠΑΡΑ πολύ αμφιβάλλω.

Καλή σου νύχτα.

ΥΓ: παραιτούμαι από την ομάδα μετάφρασης του KDE.