dual 64bit

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Thu Mar 3 10:38:54 EET 2005

Την Πέμπτη 03 Μάρτιος 2005 10:12, γράψατε:

-snip-

> Πέραν και αυτού, έχω την εντύπωση ότι μια λύση s/w RAID με SATA δισκάκια
> πρέπει σήμερα να δίνει τη βέλτιστη σχέση κόστους/επιδόσεων. Οι SATA
> controllers έχουν πολύ μικρότερο overhead από τους ATA, και οι επιδόσεις
> ενός SATA setup είναι πλέον συγκρίσιμες με ένα αντίστοιχο SCSI ενώ το
> κόστος είναι αισθητά χαμηλότερο.

Αυτό για τις συγκρίσιμες επιδόσεις ούτε για αστείο! Πριν βάλω τους "απλούς"
10Κ SCSI είχα "απλούς" 7200rpm 8MB SATA δίσκους, με τον onboard controller
της Intel. Αντιγραφή από τους SATA στον 15Κ Seagate γύρω στα 28ΜΒ/s μέσα από
KDE για αρχείο 650ΜΒ. Όταν έβαλα τους SCSI, ~55ΜΒ/s. Η διαφορά είναι παραπάνω
από τραγική θα έλεγα. Το θέμα είναι απλό. Θέλεις να δώσεις τα διπλά λεφτά και
να έχεις διπλές επιδόσεις; SCSI. Δεν θέλεις; SATA. Τόσο απλά. Btw, προτίμησε
scsi controller σε PCI-X 64bit 133ΜΗz, και όχι onboard. Ειδικά όλη η σειρά
29xxx της Adaptec (29160, 29320) έχουν άψογη και απροβλημάτιστη υποστήριξη
από τον πυρήνα.

Δ.