dual 64bit

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Wed Mar 2 16:52:05 EET 2005

Την Τετάρτη 02 Μάρτιος 2005 16:21, γράψατε:

> Ναι, η ιδέα μου ήταν ακριβώς ότι θα είναι μια απόλαυση που θα κρατήσει
> χρόνια. Το SCSI είναι νομίζεις απαραίτητο; Θα μου ανεβάσει αρκετά το κόστος.
> Λέω μήπως με καλύψουν οι ATA δίσκοι που έχω ήδη.
> Αλήθεια, πόσα είχες δώσει για το σύστημα αυτό;;

Το κόστος όντως θα στο ανεβάσει αρκετά, αλλά είναι τα μισά λεφτά performance
wise. Είναι εντελώς ξεφτίλα να έχεις ένα τέτοιο κτήνος και να όποτε του την
βαρέσει του IDE controller ή του δίσκου, να σου κολλάει ο pointer του
ποντικιού! Στην τελική ξεκινάς με ΑΤΑ, και μετά ανεβαίνεις στο next level
(SCSI!). Κόστος: Κουτί (με τροφοδοτικό Intel) 350e, μητρική 500, επεξεργαστές
2x300=600, μνήμες 2x130=260, 29230 controller 280, 29160 controller 200,
δίσκος 18.4Gb 15k U320 250e, δίσκοι 36.7Gb 10k U160 2x190=380. Σύνολον
υπολόγισε γύρω στα 3 χιλιάρικα για αυτό το σύστημα, πριν 2 χρόνια. Επειδή
όμως στα serverομηχανήματα οι τιμές δεν πέφτουν όπως στα commodity, υπολόγιζε
τα ίδια λεφτά με επεξεργαστές 3.0GHz και πιο νέους δίσκους.

Δ.