Bundles ellhnikwn onomatwn (tha htan Re: IDN)

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Jun 24 11:16:55 EEST 2005

> Ola ta *energopoihmena* bundles (ayta apo oloys toys pithanoys
> syndyasmoys - me daseies, psiles, tonoys ktl. - gia ta opoia exeis
> plhrwsei tha exoyn entry sto root nameserver toy .gr kai tha
> deixnoyn se "ena prama". An esy thes na ta xwriseis, boreis na to kaneis
> se epipedo apache (symfwna me kapoion apo apo th xtesinh hmerida poy to
> exei kanei)

Kai me ta search engines ti ginete? An mia ourla skaei se ellhniko
domain me ellhnikous xarakthres ayto ston Gallo pou den exei ellhnika
sto PC tou mesa apo th gougla 6a vlepei "kinezika". Giati emena olh ayth
h eksypnada me ta localised domains mou fainetai mia ekswfrenikh malakia
pou 6a mperdepsei ta pragmata?