Bundles ellhnikwn onomatwn (tha htan Re: IDN)

Αθανάσιος Οικονόμου athoik at gmail.com
Fri Jun 24 11:05:58 EEST 2005

On 24/06/05, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> Ola ta *energopoihmena* bundles (ayta apo oloys toys pithanoys
> syndyasmoys - me daseies, psiles, tonoys ktl. - gia ta opoia exeis
> plhrwsei tha exoyn entry sto root nameserver toy .gr kai tha
> deixnoyn se "ena prama". An esy thes na ta xwriseis, boreis na to kaneis
> se epipedo apache (symfwna me kapoion apo apo th xtesinh hmerida poy to
> exei kanei)

Egw diladi dinw ta gragka mou gia agora bundle xazomaras... kai meta eimai
anagkasmenos opou einai to arxiko domain (pes to atono elliniko, pes to
omografo) na filoksenw kai to ola ta alla ...
Kati san monopolio mou fenete edw...
Ksereis mipws pios apo tin imerida xtes eipe oti to exei kanei? I mallon pia
etairia? ;)

A kai to allo to kalo energopoiisw desmeumeno onoma mia mera prin liksei to
kentriko... tin epomeni pou ligei to kentriko xanw kai ola ta alla!! OLE!!