Re: hp psc 1310 ðñüâëçìá

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Fri Jun 24 01:39:20 EEST 2005

Λίγη βοήθεια ρε παιδιά....

Τον έχω εγκαταστήσει σωστά τον printer στα windows. Επίσης έχω σωστά
βάλει την δυκτιακή εγκατάσταση μέσω smb. Ο εκτυπωτής παρουσιάζεται idle,
accepting jobs. Μόλις πατήσω ένα print test page ο εκτυπωτής αρχίζει να
κουνιέται κάτι παει να κάνει αλλά μετά στο linux εμφανίζεται το "kernel:
serial8250: too much work for irq11" από το swatch και ο εκτυπωτής
σταματάει. Τι να κάνω ρε παιδιά για πείτε κάτι..... Εντομεταξύ να σας πώ
ότι από το spool των windows το job δεν φεύγει παρα μόνο με restart

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr