hp psc 1310 ðñüâëçìá

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Wed Jun 22 00:31:40 EEST 2005

Καλησπέρα παιδιά.

Αγόρασα προχτές τον hp psc 1310. Έχω ένα lan-άκι εδώ. Το ένα τρέχει XP
και το άλλο το fc2. Στα XP κανένα πρόβλημα (εκεί είναι τοπικός). Από το
fc2 όμως πάω να τον συνδέσω σαν smb printer και δεν μπορώ με τίποτα να
τυπώσω. Παρότι έβαλα τους κωδικούς μου δεν τα κατάφερα. O swatch μου
λέει "Jun 21 21:03:22 axelman kernel: serial8250: too much work for
irq11" Άσε που δεν βρήκα το μοντέλο 1310 αλλά το 1300. Καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr

PS και να σκεφτεί κανείς ότι τον επέλεξα με μοναδικό κρητήριο το fc2