Linux-friendly εκτυπωτής

Dimitris Tsagkatakis tsagki at otenet.gr
Wed Jun 22 18:59:32 EEST 2005

> Αυτά τα έχεις δει?
> http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-PSC_1210

Ναι τα έχω ψάξει αυτά, εννοείται. Κοίταξα εκεί και για κανένα άλλο
εκτυπωτή, αλλά δεν έχω και 100% εμπιστοσύνη, ούτε με καλύπτουν οι
πληροφορίες που δίνει το site. Προτιμούσα μια συγκεκριμένη πρόταση από
προσωπική εμπειρία. Στα Windows είμαι πολύ ευχαριστημένος απ'το
μηχάνημα, αλλά δε μ'αρέσουν τα Windows. Στο Lin ισχύει το αντίστροφο.

> Για να εκτυπώνεις κυρίως κείμενο, σε άριστη ποιότητα, φτηνά και
> απροβλημάτιστα κάτω από linux, θα πρότεινα να πάρεις ενα μεταχειρισμένο
> laser. Έχω στήσει σε δικηγορικό γραφείο HP laserjet 4L (80 από φίλο)
> και εγώ χρησιμοποιώ τον 6P (75 από το fleamarket). Φυσικά έχω ξεχάσει
> το μελάνι :) (100 λιανική, μισή τιμή στη στουρνάρη ίσως και λιγότερο
> από eBay. 3500-5000 σελίδες)

Το σκέφτομαι σοβαρά αυτό που λες περί λέιζερ, αν και έτσι ξεχνάω μαζί με
το μελάνι, και το χρώμα :D

> (Σχεδον) σίγουρα θα βρεις κάτι τέτοιο στο www.ocs.gr. Αλλά και το
> fleamarket έχει ευκαιρίες.

Ευχαριστώ :)